reklama

Chodiť osobne do banky je retro !?.

Tak ako väčšina mojich známych nespokojných s neprimeraným zvyšovaním poplatkov v kamenných bankách za spravovanie našich peňazí som sa rozhodol odísť. Proces odchodu porovnateľný s ťažkým pôrodom pätorčiat v treťom výškovom tábore  nejakej osem tisícovky ani nemám chuť opisovať, len v krátkosti, všetci pracovníci banky s názvom našich veľhôr sa vyhovárali že systém ma niekde stále eviduje aj keď mne odovzdali potvrdenie o tom že sa náš vzťah sa de iure aj de facto ukončil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

To že mi ešte dva mesiace od tohto aktu stále chodili žiadosti o zaplatenie poplatku za vedenie účtu (ktorý už dávno neexistoval) mi nevysvetlil nik. Až po mojej tretej osobnej návšteve a dosť dôraznom ohradení sa podporenom spomenutím medializácie môjho prípadu boli naozaj všetky väzby odstrihnuté. Takže hurá do sveta online bankingu, zaklopal som na virtuálne dvere ZUNA.

Všetko prebehlo hladko a dovolím si povedať nad moje očakávania proste samé superlatívy. Celé moje nadšenie však skončilo v momente, keď som si asi pred mesiacom zakúpil svoj prvý smart phone s operačným systémom Windows. Bolo že to radosti z objavovania nových dimenzií a možností ktoré táto platforma ponúka a verím že majoritná väčšina z vás má toto moje „novo objavovanie" už zopár rokov za sebou. Všetko však nabralo úplne iné kontúry keď som sa začal zháňať po aplikácii mojej „online" banky. Aké bolo moje prekvapenie keď po presnorení celej ponuky Windows phone obchodu som nenašiel nič. Teda nič je silné slovo našiel som tam aplikácie kamenných bánk ktoré sa ani nesnažia vyzerať „online friendly", lebo trh kamenných bánk s vysokými poplatkami všetkého druhu je stále veľmi výnosným biznisom , najmä kvôli pochopiteľnej malej IT gramontnosti našej staršej populácie. Stále som však veril že je to len omyl, že predsa moja vysnená banka nemôže byť RETRO. Okamžite som zdvihol svoj problematický medzičlánok a zavolal som z neho do mojej banky snov. Po krátkom dialógu so slečnou na druhej strane som skoro skamenel. Jej odpoveď bola taká RETRO že podľa mňa súťaž ČO JE VIAC RETRO má jasného víťaza. Empaticky mi oznámila že žiadnu aplikáciu pre Windows phone som nemohol nájsť keďže žiadna neexistuje a pokiaľ má informácie ani sa nechystá. Na moju argumentáciu že je to minimálne zvláštne keď banka ktorá sa prezentuje ako online nemá mobilnú aplikáciu ktorá by umožnila užívateľom smart mobilov s Windows využívať ich „online" služby ešte viac, mi jemne pobaveným tónom odporučila zakúpiť si mobil s iným operačným systémom. Po tomto odporučení som s tvrdosťou pochopil význam slova RETRO.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže pre všetkých ostatných ktorý sa snažia nájsť čo je viac RETRO ja už svojho osobného víťaza do súťaže ČO JE VIAC RETRO mám. Je to RETRO pohľad banky ktorá sa hrdí svojim „online lookom" no význam slova online evidentne nepochopila do dôsledkov. Proste buď z nejakého dôvodu ich vedenie zaspalo dobu alebo po naplnení kvóty zákazníkov majú pocit že ďalej už netreba nič robiť. Ja osobne opäť čakám na novú banku ktorá ma príjemne prekvapí lebo podľa mňa byť šokovaný vlastnou bankou je obrovské RETRO!!!

Branislav Prosnan

Branislav Prosnan

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád riešim veci, ktoré ostatní hádžu za hlavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu